HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 17 Jun 2011

~Hatiku Terpaut Pada Dia~~

,
Assalam semua..
spanar nak bagitau korang..
pestime spanar dengar lagu ni petang semalam..
tak tau sape nyanyi,rsa macam seolah-olah 
terus menusuk kalbu dengan liriknya..
sanggup tunggu lagu ni sampai habis 
sbb nak tau sapa penyanyi lagu ni..
rupa-rupanya HAZAMA AF9..

seronok sgt lgu ni..
cer korang youtubekan lagu ni,
dan dengar betul2..
kalau menusuk kalbu korang,
mesti korang akan rasa sesuatu..



Cinta Teragung - Hazama AF9

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Woo Woooo

Sejenis perasaan ku abaikan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu

Wooooowooo

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua

1 Comment:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger