HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 14 Julai 2011

~Keputusan Segmen : Kenangan Antara Aku Dan Dia~

,
Assalam semua..hari ni spanar nk bagitau keputusan untuk Segmen : Kenangan Antara Aku Dan Dia yang baru je habis semalam..spanar tak mau tangguhkan lagi untuk beritahu siapa pemenangnya..kesian korang nanti tunggu lama sangat kan dan takut juga spanar terlupa nak bagi hadiah..hehehehe..





Jadi pemenang pertama bagi Segmen : Kenangan Antara Aku Dan Dia ialah Cinta Tulip yang telah memenangi hadiah berupa RM 20 tajaan dari Sy@fdotFrenzyfm..Tahniah buat Cinta Tulip kerana memenangi hadiah wang tunai berkenaan..Spanar pilih Cinta Tulip sebagai pemenang kerana entry yang dibuat Cinta Tulip sangat kreatif dengan diselitkan gambar-gambar yang menarik perhatian..Spanar bukan pilih kerana kawan ke apa ok tapi seyes korang tengok entry dia macam mana kan?..

Buat pemenang kedua Segmen :Kenangan Antara Aku Dan Dia pula jatuh kepada Sangat Setia yang memenangi hadiah berupa Gelas Coca Cola pilihan sendiri tajaan dari Sponsor Bro Ahmad..Tahniah buat pemenang kedua ni ye..Spanar pilih Sangat Setia sebagai pemenang kerana susun atur entry mengikut waktu yang menarik,dah macam sinopsis cerita..hehehehe..Tahniah buat kalian berdua ea..

Jadi,keputusan telah diumumkan dan pemenang telahpun diketahui dan sebarang bantahan,tidak akan dilayan ok..Para pemenang boleh berurusan dengan sponsor masing2 untuk hadiahnya ok..Kepada yang kalah tu,korang blm kalah lagi..Sila cuba lagi pada masa akan datang kerana spanar sedang merancang untuk mengadakan segmen @ kontes @ lucky draw pulak pasni..Jadi rajin2 la bw kat blog spanar ok..sekian wassalam..


9 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger