HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 8 Julai 2011

~Blog Assignment Jejaka Terhangat: Tunjuk Ajar Ku Sifu~

,
Assalam semua..hohohoho..hari ni spanar nk join segmen dari abam Jejaka Terhangat lak..hari tu nk join esaimen Aku Suka Blog Ni tapi diberitahu dan ketahuan lambat..terus merajuk dengan Jejaka Terhangat tu..by da way,thanks abam Jejaka Terhangat coz sudi nk buat esaimen lgi..esaimen yang Jejaka Terhangat suh buat kali ni berkisar tentang Tunjuk Ajarku Siput Sifu la..salah typo typing error..muahahahahaha..





Esaimen ni minta kita cerita seorang blogger yang boleh diangkat sebagai sifu dalam kita berblogging ni..Sifu spanar kali ni ialah Sy@fdotFrenzyfm..memang spanar angkat dia sebagai seorang blogger yang agak hebat di mata spanar..lantak ke kome la nak cakap spanar syok sendiri ke apa tapi ni ikhlas dari hatiku wahai Sy@fdotFrenzyfm spanar puji dan angkat Sy@fdotFrnzyfm sebagai sifu spanar..dari cara penulisan dia buatkan spanar macam terikut-ikut je..Sy@fdotFrenzyfm ni seorang yang boleh dikatakan puitis dan dengan itu la spanar cuba belajar untuk jadi puitis gak seperti dia tapi sudahnya tak jdi2 gak..hahahaha...

Terima kasih kat dia sbb bantu spanar buatkan ReadMore kat blog dan lain2 lagi..Sy@fdotFrenzyfm ni banyak cakap kat spanar tentang macam mana nk jadi seorang blogger serba tau..Sy@fdotFrenzyfm ada cakap gak kalau nak belajar ni jangan malu bertanya pada orang yg lagi teror berblogging nanti banyak info kita tau tntg cara nk berblogging..

Entry terbaru Sy@fdotFrenzyfm yang paling spanar nak belajar dan spanar cuba nak  dapatkan adalah tentang PageRank..cuba korang baca entry --> Google PageRank dan sejak Sy@fdotFrenzyfm cakap tentang PageRank ni la yang buatkan spanar teringat2 dan cuba untuk buat..pe salahnya kan kita mencuba?..bukan spanar nak cari populariti dalam berblogging ni pun,cuma nak mencuba pe yang di ajar oleh  sifu spanar iaitu Sy@fdotFrenzyfm je..

Kat sini spanar nak tag salah seorang blogger yang spanar rasakan hebat juga daalm berblogging iaitu Suffer8zine..hehehehe anda ditag..

Okies la,spanar nak blah dulu..kalau sudi sila la komen kat bawah ni k..salah silap harap dimaafi ye..tutur kata spanar jika ada yang terkecil hati,raya nanti spanar minta maaf balik k..cau cin cau..


2 Comments:

  • 10 Julai 2011 pada 8:00 PTG
    SYAF says:

    salam...terharu sgt2 SBK mention nama syaf...tapi syaf jua masih baru dalam dunia blog nie...meh kita sama2 bljr perihal dunia blog yang ilmunya tak pernah habis...

    Terima KAsih BEbanyak SBK

  • 11 Julai 2011 pada 6:38 PTG

    owh, abg nukilan. jejaka misteri yg sentiasa berada di saat spanar buruk mengedit blog yek. ngehh..

    papepon, sori lmbat jenguk pasal bz sket baru2 ni. nanti keputusan asaimen ni keluar jgn lupa tgk ye..=)

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger