HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 25 Julai 2011

2nd GA Pearl bY mOoN

,
Assalam semua..hari ni spanar nk join GA Akak Moon syg pulak..terima kasih kat Akak Moon syg sebab sudi membuat Giveaway ni dan sudi mengetag adik spanar untuk mengejoin Giveaway 2nd GA Pearl bY mOoN akak ni..hehehehe...Kalau ada sesiapa yg nk mengejoin Giveaway 2nd GA Pearl bY mOoN ni,korang klik je kat tajuk yang besar gedabak kat bawah ni..



Soklan kenapa spanar nk mengejoin Giveaway 2nd GA Pearl bY mOoN ni?..why why why?????..sebab spanar nak menang mutiara yang akak janjikan tu la..tu la perkara utama spanar nk..dari hari tu akak cakap nk bgi mutiara dan cakap nk buat giveaway kan,jadi spanar tunggu je la entry akak untuk Giveaway ni..dah lama spanar tak dpt mutiara tau kak..sedih ni..ni nowat akak blh tak sbb nk dapatkan mutiara tu..hehehehe...

Ok2,spanar tak mau citer pnjang..spanar nk ngetag kawan2 spanar yang baik hati ni iaitu jeng jeng jeng:


p/s : Tarikh akhir untuk join Giveaway ni adalah pada 17 Ogos 2011 ni..Harap Maklong ye semua..

3 Comments:

  • 25 Julai 2011 2:00 PTG
    Encik JI says:

    mnde ni sbk? kekeke.

    Encik Ji xpenah join bnda2 cmni.

  • 25 Julai 2011 2:26 PTG
    mOoN says:

    checked!!

    thanks sbk :syg..

    tunggu result ea.. semoga berjaya.. :)

  • 25 Julai 2011 11:51 PTG
    SYAF says:

    bagus aktifkan diri.....

    satu hari nanti sbk akan jadi blogger yang mantap....

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger