HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Ahad, 10 Julai 2011

~Alamak,Terlambat Update Entry..Hahahahaha?~

,
Assalam semua..hari ni spanar takde entry pe nk buat..cuma nak share dengan korang kaitan gambar2 kat bawah ni..mulanya spanar tak minat langsung ShowDown 2011 ni..spanar fikirkan apa ke benda la diorang buat atas pentas tu..hehehehe..tapi dah lama-lama baru spanar tau diorang ni semua tengah menari rupanya..

Biarpun entry ni lambat ditaip,yela mana taknya ShowDown dah hbis bru nk buat entry..hahahaha...spanar tetap nak share dengan korang gak..Tahniah pada Elecoldxhot sebab menang ShowDown kali ni..Kat bawah ni semua adalah TOP 4 Contestant masa final kat I-CITY SHAH ALAM hari tu..saje nak tunjuk kat kamu semua..










Okes bye semua..

1 Comment:

  • 10 Julai 2011 7:52 PTG
    SYAF says:

    Wahh...tak sangka rajin sekarang cari maklumat.... bagus2....tpai sayang tajuk entry KEYWORD salah... kalau SHOWDOWN TOP mesti keyword tu akan jana trafic...

    ingat keyword tu penting...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger