HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 15 Julai 2011

~Freaky Friday : Perlawanan Persahabatan Malaysia vs Liverpool~

,





















Apakah komen anda tentang perlawanan di antara Malaysia dan Liverpool FC ?..Pada pandangan anda,adakah perlawanan persahabatan sebegini dapat meningkatkan kualiti dan prestasi setiap pemain Harimau Malaya kebanggaan kita untuk berusaha lebih gigih lagi?..Kita juga memainkan peranan penting sebagai penyokong skuad Kebangsaan untuk memberikan semangat pada setiap pemain kebanggaan kita..Kerana tanpa kita, skuad Kebanggan kita takkan ke mana..

Agak2 anda,berapa gol yang bakal dijaringkan  oleh skuad Kebangsaan untuk perlawanan persahabatan pada malam esok dan siapa pemain pilihan korang?..Tak kira sama ada pemain Malaysia atau pemain Liverpool FC..Saja suka-suka nak tau pendapat korang lagi2 blogger lelaki mesti korang lgi tau siapa yang terbaik dan terhebat dalam pasukan itu..


4 Comments:

  • 15 Julai 2011 10:12 PG
    cintatulip says:

    tak tngok plak bola.. tp kira okay la 4-0 dr 10-0 kan

  • 15 Julai 2011 12:05 PTG
    FYA PELANG! says:

    errr. ctp, kejam tu. :hihi tp, klu da rzki msia, x kmne ehhh :zas

  • 18 Julai 2011 11:02 PG
    padlie says:

    Perlawanan dah tamat..
    Bagi saya perlawanan camni sangat bagus.
    Selain untuk pengalaman, ia satu penghargaan kepada pemain kerana dapat bermain dengan pemain bertaraf dunia.
    Dari dua match ni nampak kelemahan pertahanan kita.
    Kita tengok ong Kim Swee masa jumpa Chelsea pulak.. Rasanya Chelsea menang plg kurang 4 gol gak..

  • 19 Julai 2011 10:32 PG
    Phat says:

    nampak peningkat permainan harimau malaya cuma beberapa kesilapan di manfaatkan oleh Liverpool untuk curi gol-gol mudah..apa2 pun Malaysia tanah tumpah darahku

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger