HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 12 Disember 2011

Giveaway Akhir Tahun

,
Assalamualaikum semua..
Pada pagi yang berbahagia ni,
spanar nak join lagi giveaway
Nampak menarik je giveaway ni jadi apa lagi,
spanar terus je buat entry..

Pada sesiapa yang nak join dan rasa nak menang 
hadiah daripada kak Jieda,
boleh la klik pada entry kat bawah ni eh..



Kak Jieda,ni spanar tak tau kali ke berapa tah spanar join giveaway ni..
Spanar rajin sangat nak join giveaway 
akak mana la tau kan ada chance nak menang ke..

So pada kawan2 spanar yang baca entry ni,
jom la join skali mcm spanar ni..
Mana tau rezeki korang pulak ke nak menang..

5 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger