HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 6 Disember 2011

Contest : I Love My Blog

,
Assalamualaikum semua..



Saya sayang blog saya..

Kenapa saya sayang blog saya?..Sebab blog saya cantik dan kiut la..

p/s : kalau ada yang tak suka dgn statement saya ni sila pejam mata rapat2 pastu lari lelaju hahahaha..


Ok sambung balik..

Saya sangat sayang blog saya sbb blog saya cantik dan kemas..
Memang saya masuk bakul angkat sendiri blog saya ni..
Sebab setelah banyak usaha,banyak kali godek mcm2 web untuk cantikkan blog,
hasilnya ini la yang korang semua tgk kan?.


Cantik tak,cantik tak?..Sape yang nak beli blog saya?..
Ha,tak pyah la sbb saya takkan jual blog saya kat orang..
Bayar la ribu raban sejuta pun,saya takkan jual..
Watpe nak jual hasil usaha penat lelah kita selama ni pada org pastu
 sesedap rasa je dia dapat hasil yg cntik tanpa perlu buat pe2..

Kalau saya da fedup dgn blog pun mungkin saya akan ambil keputusan untuk padam je la kan..
Saya sayang blog saya sbb dengan blog ini la saya luahkan macam2.



Marah,suka,ketawa,gembira dan segalanya ada saya cerita dan luahkan kat dalam ni..
Blog saya macam blog diari pun blh,macam blog artikel pun blh,macam blog kontes pun ok la..
Cakap la korang nak cakap blog saya macam mana pun,saya ok je..

Ok la,saya nak away..
Pengadil sila nilai blog saya betol2 tau..
Harap-harapnya blog picisan ni dapatla di review oleh Encik Pejuang Cinta..

6 Comments:

  • 6 Disember 2011 pada 4:26 PTG
    Lutfi Azmi says:

    wah2 .. laju je join ye.. tq tau join =P

  • 9 Disember 2011 pada 11:40 PG
    Lutfi Azmi says:

    senarai peserta dah kuar .. jom terjah !!!!!

    http://pejuangcinta93.blogspot.com/2011/12/senarai-peserta-contest-i-love-my-blog.html

  • 9 Disember 2011 pada 11:57 PG
    Qil_Zawawi says:

    dri segmen yg same dtg buat lwtn smbil follow.,hehe :)

  • 9 Disember 2011 pada 12:19 PTG
    9n0L4 says:

    wahhh. tak boleh beli eh. hee. salam 537. :)

  • 9 Disember 2011 pada 12:24 PTG
    9n0L4 says:

    http://farizafairuz.blogspot.com/2011/12/contest-i-love-my-blog.html

  • 10 Disember 2011 pada 8:26 PG

    dtg dari contest yg sama, follow u #540.. jom terjah cni !

    http://ratuzuleyqha.blogspot.com/2011/12/contest-i-love-my-blog.html

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger