HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 28 Jun 2012

Wanita Meminati Bola Sepak – Disebabkan Pemain Atau Kekuatan Pasukan

,
Assalamualaikum semua..Musim EURO 2012 sudah pun bermula..Yeeeeeehhhaaaaaa, bersorak gumbira la para peniaga kedai makan terutamanya restoran mamak kerana kedai makan mereka dipenuhi dengan peminat yang fanatik lagi taksub pada EURO 2012 dan poket mamak tersebut dipenuhi duit daripada penyokong EURO 2012 yang melepak selepas Isyak sampai 3,4 pagi serta yang sibuk mengakses internet sebab nak publish kat Facebook masing2 kakakakaka..Maka masing-masing pun yang tengah tengok game akan ada yang bertekak sesama sendiri dan memuji kekuatan pasukan pilihan mereka hahahaha..


Dalam ramai-ramai penyokong fanatik bola sepak luar negara ni kan, pasti ada antara kaum adam yang sedang membaca entri ni bersetuju dengan Spanar Buruk 80 %..Setuju dengan Spanar Buruk untuk apa?..Setuju sebab kedai mamak bertambah kaya ke?..Bukan sebab tu la, tapi bersetuju dengan Spanar Buruk kerana pasti akan terselit awek-awek disebalik keghairahan dan ramainya penyokong lelaki..Betul tak?..Setuju tak dengan apa yang Spanar Buruk perkatakan ni?..Kalau tak 10 orang,5 atau 6 orang tu mesti ada punya la kan kan kan?..

Tapi perkara tu tak pelik pun bagi Spanar Buruk..Apa la yang nak dipelikkan sangat kalau ada 5 atau 6 orang perempuan terselit disebalik ramai-ramai lelaki dalam restoran mamak tu..Biasa la tu kan kalau tengok kat mana-mana kedai makan yang ada wifi dan ada astro umpamanya, tapi kan 1 je yang Spanar Buruk pelik ni..Memang pelik amat sangat..Ada antara wanita-wanita ni minat bola sepak kerana apa?..Minat kerana pasukan tu memang hebat dan terbaik atau ada sebab disebaliknya?..Hahahahaha..Kalau dulu-dulu kita pasti perasan mak-mak kita pasti marah bila kita tengok game lalu berkata,”Apa la yang korang minat sangat tengok bola ni..Kalau setakat bola sebijik smpai 22 orang kejar,tak ke kesian bola tu?..Ayat tu dah biasa da tapi sekarang,wanita minat bola sebab apa yerk?..



Tak dinafikan bila dibuat tinjauan tentang bola sepak dan ditanya anda minat bola kerana apa, pasti awek-awek ini akan ada yang berkata “saya tengok bola sebab nak tengok pemain kesukaan saya aje bukan sebab game tersebut atau sebab kekuatan pasukan berkenaan”..Ayat biasa la tu kita selalu dengar kan?..Tak dinafikan juga ramai pemain bola sepak ni kacak-kacak belaka dan menjadi kegilaan ramai wanita sampai ada penyokong wanita dari negeri lain umpamanya sanggup memakai jersi pasukan pemain kesukaan mereka, tapi mereka menyokong pemain sahaja bukan kerana pasukan berkenaan hahahahaha..



Tapi tak semua la macam di atas ni..Zaman dah moden, sekarang ni ramai wanita dah pandai dalam bola sepak la..Ada juga sekarang ni yang minat bola sepak kerana kekuatan yang ada pada pasukan yang mereka pilih tu dan ada juga bila ditanya tentang bola sepak atau kekuatan satu-satu pasukan berkenaan, mereka lebih banyak tahu dan mungkin juga kepandaian mereka dalam bercerita tentang 1 pasukan tu boleh mengalahkan lelaki hehehe..Lelaki semua jangan marah ye kalau situasi ini berlaku pada diri anda..

Tak kira apa pun situasi dan cara wanita ini meminati bola sepak, itu hak individu dan terpulang pada masing-masing..Nak paksa sesetengah daripada mereka tengok game bola sepak macam lelaki yang sanggup tengok sampai 3,4 pagi ni pun tak boleh gak sebab tugas mereka sebagai wanita lagi-lagi seorang ibu,takkan nak pulak tengok bola sampai waktu macam tu, nanti kang anak tu hari-hari makan bola, mandi dengan bola hahahaha..Okay la, Spanar Buruk beransur dulu..Jumpa Spanar Buruk lagi untuk entri akan datang..

2 Comments:

  • 29 Jun 2012 8:44 PTG
    Kakkoii says:

    sebab pemain la of cosssss... KK dah pernah tanya student pompuan kk, tu jwpnnye haha

  • 2 Julai 2012 1:23 PTG
    Spanar Buruk says:

    @Kakkoii

    :tlg kakkoii dtg juga ke sini akhirnya huhuhuh..lama tak nmpk kakkoii ni..

    tau takpe kakkoii..mmg klau kita tnya psal bola diorang tak tau tpi klau tnya psal mamat kacak dlm bola sepak msti confirm diorang tau punya la..

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger