HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 8 Jun 2012

Spanar Buruk Muncul Kembali Setelah Lama Meninggalkan Dunia

,
Wah opocot omak ekau..Ganas giler tajuk..Mesti korang semua terkujat dengan tajuk yang korang baca tadi kan?..Apa kena la dengan Spanar Buruk ni hehehe..Assalamualaikum para kawanku yang dikasihi..Apa khabar semua?..Sihat tak?..Sabar ye,jangan terkujat sangat dengan tajuk tu..Takde apa-apa pun sebenarnya hahaha...


Sebenarnya Spanar Buruk saje buat saspen sikit dan ekceli Spanar Buruk rindu pada korang semua..Do you miss me?..Hehehe..Ada ke orang nak rindu kat saya ni,mesti takde kan?..Siapa la nak rindukan Spanar Buruk yang poyo ni..Setelah lama Spanar Buruk menghilangkan diri dari blog dan di dalam membuat entri,akhirnya muncul juga dia ni..

Muncul Spanar Buruk kali ini dengan membawa seribu harapan dan impian agar boleh menjadi blogger yang berjaya,gemilang dan terbilang secara sepenuh masa ni..Almaklumlah,dulu Spanar Buruk terlalu kepemalasan untuk buat entry dan kekeringan kekontangan idea untuk meluahkan apa pun di dalam blog sampai terpaksa membiarkan blog bersawang dengan sendirinya selama sebulan..Hahahaha jahatnya Spanar Buruk ni kan?..Kesian blog Spanar Buruk kan?..Tuan blog ni kejam tak ambil peduli kat blog sendiri..Hai anak siapa la tu pemalas..Ni dia tuan blog dah datang kembali untuk membersihkan segala habuk yang memenuhi setiap ruang blog Spanar Buruk dot Blogspot dot Com ni..


Kali ini Spanar Buruk tak mahu buat entry tentang apa pun dan anggaplah entri ini merupakan entri pembuka bicara daripada Spanar Buruk untuk korang semua..Entri ni pun Spanar Buruk tak mahu buat terlalu panjang takut nanti tiba2 je terblank kepala otak hahaha..Cukuplah untuk Spanar Buruk meluahkan apa yang terbuku di dalam isi hati Spanar Buruk untuk korang semua..


Diharapkan agar kawan-kawan blogger Spanar Buruk yang dikasihi sudi untuk menerima diriku ini setelah lama daku menyepikan diri(konon dengan harapan ada la orang nak terima saya)..Spanar Buruk juga mengharapkan agar ada di antara kawan-kawan Spanar Buruk yang akan dan terus menyokong serta sentiasa berada di belakang Spanar Buruk dalam Spanar Buruk berblogging ini..Spanar Buruk juga amat mengalu-alukan jasa baik daripada kamu semua dalam memberikan idea menghasilkan entri yang bernas supaya Spanar Buruk tidak mati kutu dalam menyediakan entri untuk sesi akan datang (eh macam berserabut je ayat ni) hehehehe..


Sebelum Spanar Buruk mengundurkan diri,di sini Spanar Buruk ada cadangan untuk kawan2 semua..Mungkin kawan-kawan berminat rasanya..Spanar Buruk terfikir nak buat pertandingan setiap minggu..Spanar Buruk minta korang semua cadangkan tajuk apa yang sesuai untuk Spanar Buruk buat entri..Kalau tajuk tu terpilih,Spanar Buruk akan bagi hadiah misteri kepada mereka yang berjaya..Takpe2,tunggu je nanti korang tengok Spanar Buruk buat k..Okay,Spanar Buruk pergi dulu..Assalamualaikum semua kawanku sayang..


4 Comments:

  • 8 Jun 2012 pada 2:35 PTG

    hhhee, selamat kembali berblogging kak lina =)...huhu...fuhh tajuk...hahaha....BL cadng kan kak lina cite la pengalaman kak lina yg boleh membina semngat pembaca...


    contoh suatu ketika dulu kak lina pernah kecewa...dan bagaimana kak lina atasinya?? heheh....lagi best kalau ade unsur motivasi dan keagamaan.. ~.~ hehe..eyhh sori pnjng lak komennye :larikkkkkkkkkkkk

  • 8 Jun 2012 pada 5:17 PTG
    Spanar Buruk says:

    @Norashiqin Kamaruzaman

    nak citer pngalaman akak yg mmbina smngt reader yek?..ermmm mcm susah jek tu kakakaka..

    tpi ok gak tu tajuknya,akan dipertimbangkan untuk sesi pemilihan ye adik..nak tmbh unsur motivasi?..akan dipertimbangkan juga la ye..thanks bgi cdangan..bernas gak cdangan tu..

    :kejar bl mmg kan suka komen pnjang lebar kalau blh smpai tak ckup ruang komen :hoho

  • 8 Jun 2012 pada 8:31 PTG

    selamat pulang ke tanah air eh?!

    *pertandingan siapa cepat naik berat bodi. yeay!!

  • 11 Jun 2012 pada 1:19 PTG
    Spanar Buruk says:

    @blog-tips-kurus

    blog tips kurus?...ermmm awak rajin juga msuk blog saya ye..stalker saya ke peminat saya ni?..hahahahaha..

    tq sbb sudi komen entry biasa2 ni ye..pertandingan siapa cepat naik berat badan?..hahaha,nti kang ada yg sensitip,mati la Spanar Buruk ni..

    kang habis wa kena rembat sama itu olang..tpi tq utk cdangan tu..

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger