HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 10 April 2012

Spanar Buruk Hilang Ingatan Selepas Sembuh?..Kenapa?..

,
Assalamualaikum semua..Hari ni takde mood langsung..Baru je lepas baik demam..Dah dua hari berturut-turut demam,takde semangat dan lemah je..Aduhai,sabar inilah dugaan..Mesti kuatkan hati untuk menghadapi semua ini..Sakit itu adalah penghapus segala dosa,mudah-mudahan..


Pagi ni pergi juga ke pejabat macam biasa tapi dengan kepala yang teramat sakit,biasa la migrain datang semula macam dulu-dulu..Tapi itu bukan lagi alasan untuk tidak datang bekerja pada hari ini..Tak boleh terlalu manjakan juga sakit,nanti dia mengada-ada..Pada mulanya,Spanar Buruk mengharapkan agar hari ini dapat buat kerja dengan lebih baik setelah baik dari demam..

Tapi

Tapi

Tapi

Tapi

Tapi

Tidak seperti yang diharapkan..Hari ni dirasakan seperti orang hilang ingatan..Wayar,urat-urat dalam kepala Spanar Buruk dah terputus ke selepas baik demam?..Kenapa semua perkara yang Spanar Buruk buat macam sebelum Spanar Buruk cuti ni dah tak sama?..Dari pagi tadi,ada sahaja perkara yang tidak kena..Sabar ajela Spanar Buruk..


Baru diberi tugasan untuk fotokopi borang-borang,padahal perkara itu adalah paling senang tapi Spanar Buruk buat benda lain..Spanar Buruk buat surat pulak untuk pensyarah..Argggghhh feel bad betul hari ini..Nasib baik bos tak marah,dia still ok je..Lepas dia pergi,kepala Spanar Buruk masih berdenyut lagi..Hope it will be better..

Ingatan Spanar Buruk yang hampir hilang tak terhenti di situ sahaja..Tadi ada kawan sepejabat minta fail poket tapi Spanar Buruk bagi fail lain..Adakah Spanar Buruk hilang ingatan atau berangan?..Ermm,still rasa teruk sangatnya hari ini..Hari ini bukan lgi blues Monday tapi boleh jadi blues tuesday..


Kawan-kawan blogger atau silent reader yang sedang membaca entri ini,Spanar Buruk harap agar semua dapat mendoakan kesihatan dan kesejahteraan Spanar Buruk..Harapan Spanar Buruk agar,esok dah hari seterusnya lebih baik daripada hari ini =( Love u guys..

2 Comments:

  • 10 April 2012 pada 3:02 PTG
    Admin says:

    semoga SBK sembuh dan cerai seperti sebelum ini

  • 15 April 2012 pada 10:51 PG
    miss ct says:

    Assalamualaikum...

    moga cepat sembuh ya.. rehat secukupnya ya

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger