HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Ahad, 22 April 2012

Outdoor Photography Di Hutan Bandar Mutiara Rini Bahagian Pertama

,
Assalamualaikum semua..Hola hola apa khabar semua?..Hope hari korang semua pada hari ini akan membawa pelbagai kenangan indah dalam hidup kawan-kawan yang Spanar Buruk sayangi..

Actually,Spanar Buruk ada something yang interesting untuk dikongsi bersama kawan-kawan yang Spanar Buruk kasihi..Nak tau apa yang interesting tu?..Jom kita checkidout bersama dengan gambar-gambar yang Spanar Buruk kongsikan ni..

Sambil-sambil tu kalau korang semua rajin,jom la komen ye..Semua gambar ni Spanar Buruk dan rakan-rakan Spanar Buruk ambil semasa best friend forever kami iaitu Puan Nurul Haida buat outdoor photography untuk album perkahwinan dia beberapa hari yang lalu..

 Kesian korang takde tempat duduk,kena la menumpang kat jongkang jongket hahaha..

 Cik Photographer pndai buat peace..Alahai penat betol orang sebelah tu..

Semua buat muka sinyum.

 Posing cepat,t muka masuk dalam album makcik baju kelabu tu hahaa..
 Ambil gambar secara bebas.

 Amboi cantik kawan Spanar Buruk ni.

 Buat mata terkojol semua.

 Alamak gambar pengantin tak cantik la =(

 Lap cepat mata aku,jap g abg photographer tu nak amik gmbr aku.

 Selamat Datang semua ke rumah buruk kami hahaha..

Gambar ini semua diambil ketika keadaan hujan renyai-renyai sambil memakai baju kurung dalam keadaan yang hampir-hampir nak basah kuyup dibuatnya.

Pada yang dah buat kawad cam dan sudah mengetahui mana satu Spanar Buruk,Spanar Buruk nak buat muka terharu sikit dan tahniah untuk korang semua..Pada yang masih kabur-kabur mana satu la Spanar Buruk ni,apa kata korang teka mana saya..Teka saje-saje takde hadiah pun..

Spanar Buruk nak kreditkan rasa penghargaan dan ucapan berjuta lemon terima kasih pada geng-geng yang comel ini iaitu Cik Nurul Izzati @ Cik Assistant Photographer,,Cik Noor Fazillah @ Cik Wow,Cik Siti Amnah @ Cik Photographer dan Cik Wan Suhaila @ Cik Pemandu sebab korang je ada time ni..Yang lain,pehh hampeh..Ni je la yang Spanar Buruk boleh katakan freinds till forever..

Nantikan bahagian kedua rancangan ini k..Bye semua..

Sila Tinggalkan Komen Ye

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger