HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Khamis, 12 April 2012

Segmen : Bestnya Blogwalking!

,
Assalamualaikum semua Hello helllllllooooo hai..Apa khabar semua?..Sihat?..Segmen kedua yang Spanar Buruk join untuk kali ini eh maaf,bulan ini la..Tanpa jemu dan bosan,Spanar Buruk akan terus join dan menyokong dari belakang kawan2 blogger yang buat segmen,kontes dan lain2..Nak tau siapa punya segmen kali ini?..Emmm nampak macam best je..
Segmen : Bestnya Blogwalking!


Segmen ni datang dari blog kawan baik Spanar Buruk iaitu Adik Aboy Boy Encem eh eh eh da macam nama Boboi Boy hahaha..Adik Aboy Boy Encem terima kasih banyak2 sebab nak juga buat segmen untuk Spanar Buruk join..Sebenarnya Spanar Buruk tengah kekeringan kekontangan idea menaip entri ni..Rasa kosong otak sekarang ni..Jap nak nyanyi jap..Setiap detik diperhatikan ,kau cari cara putar belitkan,kau jadikan diriku kosong,kosong oooooooo..

Berbalik kepada tajuk utama Segmen : Bestnya Blogwalking! ini, Adik Aboy Boy Encem tanya kat semua peserta Apa Pengalaman Yang Paling Best Ketika Berblogwalking..Errrmm,rasanya sepanjang Spanar Buruk berblogwalking ni,banyak juga pengalaman paling best Spanar Buruk nak diceritakan dengan para blogger semua..

Salah satu Pengalaman Yang Paling Best Ketika Spanar Buruk Berblogwalking adalah ketika terjahan dan singgahan Spanar Buruk ke blog-blog blogger yang memang boleh dikatakan tahap keretisan mereka ni mencanak-canak adalah seperti Blog Abg Solihin Zubir dan Blog Abg Eqbal Zack akhirnya mendapat terjahan semula daripada mereka berdua..Siap komen lagi tu walaupun tak banyak..Pehh masa tu rasa kembang kemuncup terkuncup-kuncup  hidung bila Abg Solihin Zubir dan Abg Eqbal Zack singgah semula ke blog Spanar Buruk..Lagi mengembangkan hidung Spanar Buruk pulak bila mereka siap follow Spanar Buruk..Almaklumla,masa tu Spanar Buruk buduh-buduh lagi dalam berblogging ni,rasa nebes dan tersuka pulak..Hahahahahaaaaaaaaa..Tak sangka mereka nak follow blogger terpicisan ni..Terima kasih banyak-banyak abang berdua..

Berdabel-dabel kembang lagi la Spanar Buruk bila Abg Solihin Zubir ni bagitau yang dia tertarik dengan 1 entri Spanar Buruk yang lepas berkenaan dengan Hebatnya Semut Seperti Hebat Seekor Gajah dan dia meminta izin agar entri Spanar Buruk berkenaan dengan Hebatnya Semut Seperti Hebat Seekor Gajah itu dikongsi dan tersenarai dalam Blog Kedua Beliau .. Abg Solihin Zubir bagitau blog kedua beliau tu kesemua entrinya adalah berkaitan dengan pelbagai perkongsian (kira blog official beliau juga la kot)..Spanar Buruk dah ada gambar Abg Solihin Zubir,alamak pasni tidur termimpi2 la muka dia ayok Abg Solihin Zubir..Penyegan rupanya Abg Solihin Zubir ni hehehe..

Tak lupa juga pada blogger bernama Hans Hanis dan Faizal Fredley ni..Spanar Buruk banyak kali juga singgah blog dia sebab 1 blog dia kemas dan menarik..Spanar Buruk selalu stalker blog korang hahaha (alamak terkantoi suda)..Memang tak disangka-sangka jua la,Hans Hanis dan Faizal Fredley ni nak singgah semula ke blog insan terpicisan ni,thanks guyz..Spanar Buruk memang respek dgn gaya penulisan mereka ni,kemas je..Tq bro,Spanar Buruk still support u guys..Tapi tak bermakna blogger lain pun,Spanar Buruk tak support k..

Okayla guyz,rasanya setakat ini sahaja untuk kali ini..Segala ayat-ayat yang terkandung di dalam entri ini bukanlah bertujuan untuk menyinggung mana-mana individu atau para blogger sekalipun,jauh niat Spanar Buruk daripada melakukan perkara-perkara sedemikian..Jika ada yang terkecil hati dan tersinggung ke apa,ampunkan daku..Daku hanya insan biasa saja..Ok bye semua,sayang korang sampai ke lubang tikus..Hahahahaha..

4 Comments:

  • 12 April 2012 pada 10:46 PG
    Aboy93 says:

    Assalamualaikum Cik Spanar ! Lamanye menyepi.. :)

    Rindu pun ade.. Hahaha.. :)

    http://aboy-ensem.blogspot.com/p/senarai-peserta-segmen-bestnya.html

    List dah update yaw.. :)
    Best la entry.. :)

  • 12 April 2012 pada 1:35 PTG

    errr.. errr... speechless.. haha..

    btw, tenkiu sbb suda tag byk gila namaku itu..

    abg bknlah retis pun.. so, tak payah nk pelik kalau abg singgah baca n komen blog ni.. hanyalah manusia biasa ada telinga dan hidung juga..

    ada masa tu, abg akan singgah n komen mana2 blog.. takdenye nak pilih bulu.. 4 what? kan...

    thanx again...!

    err.. jap.. kt mana tgok gmbr abg? stalk ktna? aiyookkkk..

  • 16 April 2012 pada 12:55 PG

    salam..sy singgah bw sini dari segmen same jmput ke http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/assalamualaikum.html

  • 4 Mei 2012 pada 3:39 PTG
    Unknown says:

    salam ukhuwah..husna dari segmen yg sama..jemput singgah ye..^^V btw..pnjgnyaa..haha..mcm karangan dah tgk..hehe..
    http://cikhusnasukaoren.blogspot.com/2012/04/segmen-bestnya-blogwalking.html

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger