HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 16 Mei 2011

~Saya Tetap Tunggu Awak Sampai Bila-Bila~

,
Awak,tiap bait ayat ini khas buat awak:
Awak,
Hari-hari saya tunggu mesej dari awak,
Hari-hari saya tunggu awak telefon saya,
Hari-hari saya terfikir tentang awak,
Awak ada kat mana sekarang ni??

Awak,
Awak sihat tak sekarang ni??
Awak ingat kat saya tak??
Awak rindu kat saya tak??
Awak sayang kat saya tak??


Awak,
Saya selalu mendoakan agar awak sihat selalu,
Saya selalu berharap agar awak faham isi hati saya,
Saya selalu fikirkan tentang awak,
Saya selalu berharap agar awak akan cari saya,

Awak,
Ketahuilah isi hati yang saya pendamkan selama ini untuk awak,
Awak,
Ingatlah bahawa saya akan tetap tunggu awak sampai bila-bila,

4 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger