HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 20 Mei 2011

~5 Tabiat Lelaki Malas~

,
Hai semua..Assalamualaikum allz...lma spanar tak update entry kan kan kan?..dah 4 atau 5 hari rsanya kan?..hari ni spanar ade citer best nk kongsi dgn korang semua para blogger..tapi jap jap jap..citer ke ni?...adoi,spanar typo la..bkn citer tapi artikel ni..muahahahahaha...

Spanar ada ternampak satu artikel ni,seronok baca dan apa salahnya klau spanar kongsi dgn korang semua kan?..bukan niat spanar nk jatuhkan lelaki ye tapi cuma nk share aje..maaf whai kaum adam mrh..jgn slhkan spanar tpi slhkan org yg kuarkan artikel tu..artikel tajuk tabiat lelaki malas..nak baca tak?..cer baca cer baca..hahahaha..


5 Tabiat Lelaki Malas.

1)Tidak Mencuci Pakaian.
Rata-rata lelaki zaman sekarang ni lebih senang nk hntar pakaian kotor tu kat kedai dobi.Tapi tak kurang juga yg basuh pakaian sndiri tapi hnya selepas persalinan bersih dalam almari jadi kurang.Seeloknya pakaian perlu dicuci setiap 3 hari bagi mengelak bau yang kurang menyenangkan dan kemungkinan akan menjadi sarang bakteria atau kuman..busuk ler baju korang tu byk kuman..hahahaha..

2)Mengemas Rumah.
Percaya atau tidak,hampir kebanyakan lelaki bujang tidak mengemas rumah selama berbulan-bulan..mereka tidak mengambil kira kebersihan rumah kerana bgi mereka itu hnya tmpat untuk tidor je..tapi spanar tak percaya bab ni..ada lelaki rajin kemas rumah smpai siap mop lntai lgi tu..

3)Menggosok Baju.
Pasti semua pernah melakukan habit ni,pakai baju saja tanpa perlu gosok.Mungkin kerana tak cukup masa kerana dah lambat atau memang lelaki malas nk gosok sebenarnya.Seharusnya lelaki perlu mengambil waktu sikit untuk gosok baju tu pada waktu malam atau gosok semua baju untuk dipakai ke pejabat.Sesekali apa salahnya buat senaman dan keluarkan peluh kan?..


4)Bercukur.
Bukan menjadi masalah untuk tidak bercukur kerana ada lelaki beranggapan bahawa jambang dan bermisai adalah lebih menarik perhatian..ye ke????..Cuma apa yag perlu dilakukan adalah menjaga kebersihan diri dan jika ingin simpan misai sekalipun,kemaskan bagi nmpk menarik ye.

5)Tidak Mencuci Pinggan.
Sampai berulat dan berbau busuk pinggan mangkuk tu bertimbun dalam sinki,tak cukup dengan itu kadang2 sampah pun malas nk buang.Bagi lelaki sebegini,elok makan diluar aje atau pakai je pinggan mangkuk pkai buang tu..hahahaha..

Kalau ada yang rasa macam nak percaya atau tidak terpulang pada individu ye..
atau ada yang nak bangkang,sila kemukakan aduan dan persoalan ke spanar ye..sila taip persoalan anda seperti ini---> s b k tnpa jarak utk Spanar Buruk ke 32476..hahaha..

10 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger