HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 16 Mei 2011

~Akan Ku Ingat Dirimu~

,
Bila lagu ni keluar di corong radio,tiba-tiba aku teringat pada dirinya:

Dikau,pergi tanpa pesan,
tinggalkanku dalam kepasrahan,
cintaku yang suci bagai tak kesampaian,
terbuku di tengah jalan,
hanya,air mata doa,
yang dapat ku iringkan bersama,
kepada yang ESA ku pohonkan semoga,
tempatmu disisinya..

masuk 18 FEBRUARI hari tu,maka dah genap lah 3 tahun arwah tinggalkan 
aku untuk selamanya..
terlalu banyak kenangan yang dia tinggalkan untuk aku..
terlalu pilu untuk aku ingtkan kmbali segala phit mnis bersamanya..
senyumannya sentiasa terukir dihatiku biarpun dia sudah tiada lagi..

hadiah smpena hari lahirku pada 2007 msih ada dalam 
simpananku dan itulah hdiah terakhir daripadanya..
sebak hatiku sekarang bila sedang menaip entry ini 
seperti seolah baru semalam dia baru meninggalkan aku..



belum puas rasanya kami bercinta,terlalu banyak hajat 
antara kami yang belum kesampaian lagi..
kadang2 aku teringat akan dirinya secara tiba2,
aku teringat senyumannya sewaktu tidurku dan 
dalam tidak sedar,air mataku berguguran satu persatu..

YA ALLAH,terlalu berat dugaan yang KAU berikan kepada hambamu ini..
tidak tertanggung rasanya bila dia pergi dengan tiba2..
tapi aku sedar,ada hikmah disebalik dugaanmu ini..
aku masih ingt lagi sewaktu aku menjenguknya di ICU,
hiba bila melihat arwah menanggung segala kesakitan yang dialaminya..


aku tahu dia mampu mendengar suaraku sewaktu namanya dipanggil 
tapi apakan daya,kemampuannya untuk menyahut panggilan itu terbatas..
Aku tahu dia tak mampu untuk menanggung segala keperitan ini..

andai dapat aku selami perasaannya pada ketika itu..


Tanggal 18 FEBRUARI 2011 pada jam 11 pagi,
segala keperitan yang dialaminya telah berakhir
apabila dia telah dijemput untuk menghadap ILAHI..
Moga roh arwah tenang di sana..
hanya kenangan yang ditinggalkan olehnya akan sentiasa
bersemadi dalam hati ini sampai bila-bila..

8 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger