HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 16 Mac 2012

Freaky Friday ~ Menyampah Sangat Aku Dengan Orang Macam Ni..

,
Bengang bengang bangang betol la,haip kang aku tembak baru tau..Ada otak tapi takde akal..Apa punya orang la..Humban dalam gaung kang baru padan muka..Jahat jahat jahatttttnnnnyyeeerrr..Geram geram garam wargggghhhhhhhh..Ok dah selesai marah..



Spanar Buruk marah apa tu?..Spanar Buruk membebel kat sape tu?..Spanar Buruk cakap dengan sape tu sampai nak humban segala?..Mak aih garangnyer Spanar Buruk kita ni..Tak padan dengan duduk kat bengkel..Memarah lak dia tu..Dah la tak bagi salam..


Maafkan Spanar Buruk ye semua..Assalamualaikum ya ahli blogger..Nak tau tak semua nape Spanar Buruk marah2 ini hari?..Nak tau tak dengan siapa Spanar Buruk bebel ni?..Cer teka cepat,cer teka..Kalau betul,Spanar Buruk bagi top up singgit share kredit dengan Spanar Buruk..Ok la tu kan Spanar Buruk baik hati ni..Dah dah Spanar Buruk,g balik kat topic asal nape kamoo tu marah..

Spanar Buruk marah betul kat orang-orang yang suka buat sihir menyihir ni..Geram sangat dengan orang macam tu..Ape kes korang nak sihirkan orang ni?..Apa faedahnya?..Apa bagusnya sihir ni segala?..Tak payah la buat,susahkan orang yang kena sihir tu je..Kesian kat orang yang kena tu..Hari tu Spanar Buruk tengok tibi cerita Khurafat..Kesian Spanar Buruk tengok kat orang yang kena sihir tu..Walaupun dia Cuma lakonan,tapi Spanar Buruk kasihan kat orang yang kena tu..Ada ke patut katak pun jadi mangsa orang penyihir tu?..


Contoh bukan sekadar cerita tu je malah kat luar dan sekeliling kita ni..Spanar Buruk tengok berapa ramai orang yang terkena sihir,santau apa segala ni kadang-kadang ada yang membawa kesakitan diorang tu sampai ke akhir hayat mereke..Kalau pada yang dah sembuh,Alahamdulillah..Mudah-mudahan terhapus segala dosa orang yang terkena sihir tu..

Kalau geram dengan seseorang tu pun janganla nak sihirkan apa segala..Siapa kita ni untuk buat mcam tu kat orang..Takde gunanya kita lakukan mcam tu sebab orang yang lakukan perkara keji macam tu,takkan dapat apa2..Takde orang pun nak bangga..Dosa lagi bertambah kat bahu mereka dan ada Spanar Buruk dengar,siapa yang terkena sihir,orang terkena sihir tu akan dapat segala pahala daripada segala apa kebaikan dan kebajikan yang orang menyihir tu buat..Betul ke tak apa yang Spanar Buruk tau ni?..Kalau tak betul,minta diperbetulkan..


Spanar Buruk kat sini bukan la nak cerita jenis sihir dan lain-lain berkaitan sebab Spanar Buruk tak berapa arif tentang ni..Spanar Buruk Cuma nak kongsi dengan kawan-kawan blogger sekalian tentang apa yang Spanar Buruk rasa ni walaupun tak terkena pada Spanar Buruk dan minta-minta dijauhkan dari terkena sihir ni..


Baikla semua,setakat ini dahulu perkongsian Spanar Buruk dengan kawan-kawan semua..Sabar Spanar Buruk sabar jangan marah sangat nanti pasangan awak lari kalau awak suka marah..Jumpa lagi di episod akan datang dengan entry baru dan ehem-ehem baru..Hahahah,arigato haip..

4 Comments:

  • 16 Mac 2012 10:26 PG
    Za says:

    salam SBK....
    semalam kan za ada terbaca komen kat wall ustad idrus, dia bgitau pasal sihir...huhu...siapa yg percaya sihir, maka 40 hari solat dia tak di terima...allahualam...


    za pun xsuka org yg wat sihir ni, pernah berlaku kat negeri pantai barat, sian kat kwn za :'(

    thanks utk perkongsian....! huhu.. :(

  • 16 Mac 2012 10:31 PG
    Spanar Buruk says:

    @Za

    sama-sama za..sbk pun menyampah dgn org suka buat mcm ni..sbb fmily sbk ada yg kna gak..sakit hti tpi klau nak blas tak blh,Allah murka..

  • 16 Mac 2012 10:49 PG
    Awan Nano says:

    dalam msyrkt skunk ne org akan guna cara halus tuk balas dendam salah satunya is "SIHIR"


    moga2 kita x t'golong ngan org2 mcm tu nauzubillah min zalik

  • 16 Mac 2012 11:28 PG
    Spanar Buruk says:

    @Awan Nano

    sbk tak suka org mcm ni..takde akal tak guna akal yg Allah bgi..geram je dgn org mcm ni la..tq awan sudi komen entry sbk..

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger