HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 26 Ogos 2011

Segmen Kuih Raya Feberet Bersama Spanar Buruk

,
Assalam semua..hari ni spanar dengan berbesar hati nk buat 1 segmen bersempena dengan hari raya yang bakal menjelang tak lama lagi..Spanar nk korang share dengan spanar pe kuih raya paling korang suka gila bila tiba raya dan kalau takde kuih tu,korang rasa raya korang tak lengkap..

Kalau nk join,korang boleh tengok2 syarat penyertaan di bawah ni k..Tapi tiada hadiah untuk semua sbb target spanar buat segmen ni sebab nk tau kuih pe korang suka..

Segmen Kuih Raya Feberet Bersama Spanar Buruk



Syarat-syarat penyertaan segmen ini :
  • Buat entry bertajuk 'Segmen Kuih Raya Feberet Bersama Spanar Buruk' dan letak banner di atas dalam entry korang..
  • Nyatakan 2 jenis kuih kegemaran korang bila tiba hari raya dan ceritakan kenapa korang suka kedua-dua kuih tu..
  • Jenis kuih tak kisah pada korang sama ada korang nak letak 1 kuih moden,1 kuih tradisi atau kedua-dua kuih moden atau pun kedua-dua kuih tradisi..
  • Segmen ini akan berakhir pada hari terakhir kita semua berpuasa..
  • Tag 2 orang rakan anda dan paksa mereka join sekali..hahahahaha..itu hak mereka la..tak nak join sudah..
Ok siap semua dan segala entry korang,blh tinggalkan di komen entry ini ok..selamat mengejoin semua..bye..

16 Comments:

  • 16 Ogos 2011 5:49 PTG

    dah join. http://cucutunteja.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 16 Ogos 2011 7:19 PTG

    terima kasih singgah sbk ...

  • 17 Ogos 2011 9:47 PG
    mOoN says:

    dah join tau... :)

    http://www.munirahizzan.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 17 Ogos 2011 12:36 PTG
    Phat says:

    aku join..moon yang tag

    http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 17 Ogos 2011 12:45 PTG
    FYA PELANG! says:

    join ! wait ea :)

  • 17 Ogos 2011 12:45 PTG
    FYA PELANG! says:

    haaa. lupe. jmput ke ww fya :DD pasal bcr :)

  • 17 Ogos 2011 5:27 PTG
    baby says:

    erkk..erm....
    kalo lah segmen nh mydiakan hadiiah...wah..
    hadiiahnyer kuih yg haku sukerr tuh..kn besy !..
    cewaahhh..ha..akn dijoiin la...~

  • 18 Ogos 2011 10:29 PG

    saya pown da join.. :)

    http://momochunky.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 18 Ogos 2011 2:48 PTG

    dah join....

    http://asrirayrock.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 19 Ogos 2011 12:46 PG
    Nurulee says:

    sbk, aku da juin lama, cuma lupa drop comment. :fuh

    http://taknaksayur.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

    sila lawat :moto

  • 19 Ogos 2011 1:24 PG
    Hans says:

    tumpang tanya
    biskut raya dalam gambar tu nama dia apa?

  • 19 Ogos 2011 1:45 PTG
    Wadi AR says:

    macam best je

  • 19 Ogos 2011 4:24 PTG
    Kakkoii says:

    Spesial punya~ hahah khas untuk spannar buruk!

    http://kakkoii-me.blogspot.com/2011/08/dudal-onion-episod-2-segmen-kuih-raya.html

  • 21 Ogos 2011 12:08 PG
    Noor Azeerah says:

    zeera dah join..
    http://zeerajohari.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 25 Ogos 2011 5:15 PTG
    ReYnn says:

    dah join jugak kak SBK :)

    http://greencisplatin.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

  • 26 Ogos 2011 12:11 PG
    syaiful says:

    Saya dah Masuk...:)

    http://epol92.blogspot.com/2011/08/segmen-kuih-raya-feberet-bersama-spanar.html

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger