HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Isnin, 15 Ogos 2011

SAYA NAK GA DARI KOREA DAN BANDUNG!

,
Assalam semua..Kali ni spanar nk mengaktifkan diri balik untuk join segala kontes dan Giveaway yang spanar nampak..Bukan pe,selain dari target untuk menang kontes dan Giveaway ni,spanar nak eratkan ukhwah antara blogger-blogger lain jugak..Kali ni spanar terpanggil untuk join Giveaway yang datang dari blog Sayasibudakopto pulak..


Photobucket

Sayasibudakopto minta kita buat 1 entry mengenai GA DARI KOREA DAN BANDUNG ni..spanar tgk semua hadiah yang diberikan oleh Sayasibudakopto sangat menarik perhatian spanar..dah la semua hdiah yang nk diberi tu comel2 belaka..rasa macam rugi klau spanar tak join..mana tau untung nasib spanar dapat jugak hadiah dari Sayasibudakopto ni..tak dapat yang  utama,dapat yang kecik2 pun ok gak..

Kalau korang nk tgk semua hadiah yang Sayasibudakopto ni nak bagi,korang Boleh Klik Sini..memang cantik2 belaka hadiah..spanar cuma nak tunjuk sikit je la gambar sebagai pembakar semangat korang untuk join..









Ok dah tengok hadiah..rasa tercabar nk join tak?..jom la kita memeriahkan lagi penyertaan Giveaway Sayasibudakopto dengan menghantar penyertaan anda segera..mana tau untung nasib anda dapat pulak hadiah2 yang ditawarkan kan kan kan?..Join cepat sebelum anda terlewat..

Kat sini spanar nak mengetag kawan2 baik spanar yang cumel dan baik hati iaitu:


Tarikh Akhir untuk join Giveaway ini adalah pada : 
15 Ogos 2011..



7 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger