HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Jumaat, 14 Oktober 2011

KeyonDudel Art Trade : Spanar Buruk

,
Assalamualaikum semua..
Hari ni spanar ada seprise untuk korang..
Spanar nk join 
Saje je nk join sebab nak uji kmmpuan 
spanar lukis doodle tapi sah tak jadi..
Ok sila abaikan doodle ni..
Sape nak join boleh klik tajuk,banner kat bawah ni k:







Ni doodle spanar yg tak jadi tu..
Seyes tak cantik kan ok nanti komen eh..
Nak kutuk pun takpe,spanar tak kisah..
Nak tau sape mangsa spanar untuk doodle tak jadi..
Sila klik gambar bawah ni eh..






Dah tau sape kan?..
Ok,skrg spanar nak jawab nape spanar nak keyondudel..
Saya Nak KeyonDudel Yang 
menggambarkan spanar buruk..Tapi LC Althea kna lukih cantik lebih cntik dari doodle spanar ni eh..

K la,stkt ni je..Kalau ada sesape nk join jom la..

5 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger