HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Selasa, 6 September 2011

2 IN 1 CONTEST BY YANA

,
Assalamualaikum smua..
selamat hari raya diucapkan kepada
semua yang sedang membaca entry terbaik dari bengkel spanar ni..


hahahah perasan spanar ni..konon cam retis le tu..
hari ni spanar nk join 1 kontes dari Cik Yana Kiut..
Setelah ditag dan dipaksa oleh Pakcik Phat ni
(konon kena paksa le tu kan dan 
dia adalah referral utk kontes ni),
spanar teringin nk join mana tau boleh
menang hadiah dlm kontes ni ke..
cececeh konon boleh menang le tu..


Jom sesapa nk join boleh klik pada
tajuk atau banner di bawah ni..

2 IN 1 CONTEST BY YANA




Spanar teringin nk join kontes yang dibuat 
oleh Cik Yana Kiut ni sebab hadiah 
yang dtawarkan tu menarik perhatian la..
maklumla kan pompuan,sape tak suka 
hadiah cumel dan best2 mcm tu..


Harap-harapnya ada la peluang nk menang kontes kali ni pulak..
hehehehe..


Kat sini spanar nk ngetag kawan-kawan spanar
yg baik dan cumel..
al maklumla nk buat entry kreatip 
tak mampu,ni je la mampu spanar buat..

Kak Ct Baik Hati

Ok,bye semua

3 Comments:

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link



Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger