HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Ahad, 7 Ogos 2011

Tempahan Baju T-Shirt BCR Kini Dibuka

,
Assalam semua..bagi pihak warga kerja BCR Room,spanar dengan ini ingin mengumumkan bahawa BCR Room telah pun menjual secara rasmi T-Shirt Geng BCR bagi sesi 2011 ini..Jadi sesiapa yang ingin memiliki Baju Geng BCR 2011,sila berbuat demikian dengan mengklik Sini Aje..



Di bawah ini adalah design baju yang telah direka khas dan telah mendapat persetujuan ramai pihak..Tempahan boleh dilakukan oleh sesiapa tak kira blogger dari geng mana sekalipun ataupun blogger persendirian..Spanar cuma membantu menjual tanpa mengharapkan komisen ok..Ikhlas membantu amalan mulia..

Bagi sesiapa yang mahu mendapatkan T- Shirt Geng BCR 2011,boleh berbuat demikian dengan meninggalkan mesej di inbox Facebook Jejaka Terhangat untuk sebarang pertanyaan dan segala lain-lain urusan berkenaan tempahan kerana tempahan baju hanya sah laku sehingga 7 Ogos 2011 ini sahaja..Sebarang tempahan selepas tarikh ini tidak dilayan sama sekali..Cepat2 sebelum terlambat..

Harga Baju T-Shirt Geng BCR telah pun dipersetujui dan harganya adalah bersesuaian dengan bajet korang..Tak mahal sangat la rasanya kan..Tapi kalau korang rasa mahal,eden tak tau nk cakap pe la..Kat bawah ni adalah harga baju beserta postege mengikut area perumahan korang:

1. RM32 termasuk kos penghantaran (Bagi Orang Kat Semenanjung)
2. RM35 termasuk kos penghantaran (Bagi Orang Kat Sabah Dan Sarawak)

 Jadi pada sesiapa yang berminat nak beli tu,korang semua boleh Klik Sini untuk pembelian tetapi peringatan telah pun dikeluarkan oleh Admin BCR Room bahawa 
Anda hanya boleh mengisi borang tempahan selepas pembayaran dibuat.
Jadi maksudnya:
Hanya Orang Yang Dah Bayar Je Boleh Order
 ..Diulangi, 
Hanya Orang Yang Dah Bayar Je Boleh Order 
OK..FAHAM TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Target tempahan Baju Geng BCR Room 2011 adalah sebanyak 50 helai..

1 Comment:

  • 25 Julai 2011 pada 11:06 PG

    owh, terima kasih spanar buruk sbb sudi utk promotekan tshirt ni, walaupun takde komisen apape..hanya sekalung penghargaan terima kasih mampu diucapkan. harap sudi terima. hehe..

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger