HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Sabtu, 19 Mac 2011

~Zuneta Card Craft 2nd Giveaway~

,
GA lgi..tak sudah2 ler saya ni join GA..sbb saya suka GA,saya join ler.kalau tak suka,saya buat bodoh je..hehehe..GA ni referral dari blog Cempaka Kuning..jom ler join skali..kalau korang nak tau lebih lanjut lgi,blh klik kat tajuk tu ye..



 SYARAT WAJIB:

Saya dah follow blog  Zmal Handmadecard &  

Saya dah buat entry dgn tajuk " Zuneta card craft 2nd giveaway" dan dah link entry Zmal Handmadecard

Banner saya dah copy dan saya dah link balik ke entry  

Saya dah letak banner kat sidebar dan di link balik ke  

SYARAT TAK WAJIB:

Saya dah add blog Zmal Handmadecard kat bloglist saya  = 
saya ada 1 peluang kat sini..

Post dekat wall Facebook Saya tapi saya takde TWITTER = jadi kira saya ada 1 peluang juga kat sini...
 
Saya dah tag 2 orang:
jadi kat sini pun ada peluang gak..hehehe..

kiranya semua syarat saya dah ikuti..terpulang la,klau ada rezeki..

1 Comment:

  • 12 Mac 2011 pada 6:26 PTG
    zuneta says:

    assalammualaikum...zu dtg terjah ni...

    mekasih ye join...

    semoga bertuah..

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger