HOT NEWS

Pelanggan Tetap Spanar Buruk

Ahad, 10 April 2011

~GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar~

,
Anda suka baca novel?..awak suka?..saya tak suka baca tapi kalau ada orang bagi novel free,saya akan baca sampai habis..GA kali ni sesuai sgt dgn apa yg saya membebel kat atas ni..

GA suruh teka berapa banyak novel  
jom klik tajuk tu klau korang rajin diri nak join ye..


bapok mu la..banyok nye novel Encik Shaizar!!!!!!!!!..rajin benor beliau baca..tak sanggup rasanya ambo nak baco gamak banyak cenggini..mampuih den..disuruh pulak eh teko berapo banyok novel beliau ado..poning palo den cenggini..berapo ado ni ha???..konpius den..

Jangan tanyo saya saya minat tak baca novel..jawapannya saya tak berapa minat baca novel..tapi adakalanya ikut mood saya..kalau saya rajin,saya akan baca tapi jgn ada orang ganggu saya baca..kang dgn dia kena maki hamun  
(ganggu konsentrasi den nak baco).. 
jadi dengan itu saya tak berapa konal penulisnya..huhuhu..

Dah,tak mau bebel panjang lebar..kat sini saya nak teka berapa banyak novel yang ada dalam gambar di bawah ni:


cubo ekau semuo teka brapa banyak novel yang Encik Shaizar ada?..sapa pandai?..saya nak teka novel yg beliau miliki ni ada sebanyak:
130 buah..

mintak2 ler betul atau pun paling hampir..fuh fuh fuh(90000x)..

Contest ni akan berakhir pada:
15 April 2011

Kat sini saya nak tag:

2 Comments:

  • 15 Mac 2011 pada 12:19 PTG

    penyertaan di terima.

    tetapi kan... nak marah juga nie nama saya mesti org selalu salah eja. S.H.A.I.Z.H.A.R he he he.

    x pe ..x pe.. i pun org kedah juga. he he he

    all the best. Good luck!

  • 29 Mac 2011 pada 10:26 PG
    Dya Lina says:

    Banyaknye novel...

Blogger Chat Room


Mari Tukar Link

Samseng FaceBook


Ai, Takkan Tengok Je.:)
 

~Spanar Buruk~ Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger